«Удосконалення системи охорони здоров’я дітей в умовах дошкільного навчального закладу – пріоритетна стратегія розвитку дошкільної освіти міста» 0стало темою постійнодіючого семінару керівників дошкільних установ міста Новодністровськ, який відбувся 01.02.2012р. Невипадково на базі ДНЗ «Радість» відбувся семінар за такою темою, адже тривалий час заклад працює за фізкультурно-оздоровчим напрямком, має певні напрацювання, досягнення, досвід організації фізкультурно-оздоровчої роботи. Семінар об’єднав у своєму прагненні удосконалити систему охорони здоров’я дітей усі служби дошкільних установ – завідуючих, методистів, медичний персонал, практичних психологів. Змістовна програма семінару свідчила про ґрунтовну підготовку до його проведення. З презентацією освітнього проекту «Створення здоров’я зберігаючого освітнього простору в ДНЗ» та організацією медико-педагогічного контролю за станом здоров’я дошкільників ознайомила учасників семінару вихователь – методист з багаторічним стажем, відмінник освіти України Кухарчук Галина Леонідівна. Про досвід створення сприятливих умов для здійснення фізкультурної та оздоровчо – профілактичної роботи в закладі розповіла завідуюча ДНЗ «Радість» Дроздова Людмила Петрівна, а використання сучасних здоров’язберігаючих технологій в освітньому процесі дошкільного закладу продемонстрували вихователі усіх вікових груп ДНЗ «Радість» (це – і гімнастика пробудження; і використання кольоро-, музика-, сміхо-, казко- терапії; і доріжки кінезорефлексотерапії; і дихальні вправи; і різні види масажу як от самомасаж, горіховий масаж, масаж махровою рукавичкою; і заняття з фітболгімнастики тощо). Значну увагу було приділено моніторингу стану здоров’я вихованців в ДНЗ. Учасники семінару розглянули Положення про проведення медико-психолого-педагогічного консиліуму як однієї із інноваційних форм роботи, спрямованих на підвищення рівня якості дошкільної освіти, а адміністративна група ДНЗ «Радість» продемонструвала практичне його застосування на одному із засідань. Члени консиліуму розглянули питання управлінського, педагогічного, медичного, соціально-психологічного характеру, накреслили шляхи забезпечення комплексного підходу до медико-психолого-педагогічного супроводу дітей, координації дій усіх учасників навчально-виховного процесу. Предметом обговорення за круглим столом, який провела методист відділу освіти Іванова Тамара Михайлівна, стали наступні питання: модель фізкультурно-оздоровчої роботи в дошкільних закладах; здоров’язберігаючі технології в ДНЗ – це данина моді чи веління часу; проблеми та перспективи становлення дошкільного закладу сприяння здоров’ю. Оцінку роботи семінару давали самі його учасники. Ділилися з тим, які відкриття зробили для себе; чого нового навчилися; що порадувало або стурбувало; чиї погляди, переконання змінилися; чого досягли усі разом, кожен окремо тощо. По закінченню семінару учасників було ознайомлено з методичними рекомендаціями відділу освіти, спрямованими на удосконалення системи організації здоров’я дітей в умовах дошкільного навчального закладу. |